Verze 1.0.5858
14.03.2018
Starší NovějšíVylepšení výpočtu zásahu internetem
1.V aplikaci je nově možné nastavit procentuální behaviorální cílení pro zvolenou CS na jednotlivých internetových médiích a tím ovlivnit dostupnou cenu. Hodnoty se zadávají v rozsahu <0-1>, tedy 0-100%. Například při 100% cílení vyjdou Reach, Dostupná cena a Imprese pro dané médium stejně, jako doposud, tedy je cíleno primárně na hlavní CS a dostupný reklamní prostor pro všechny ostatní v plánu použité CS je omezen chováním respondentů hlavní CS. Při 0% cílení se necílí na hlavní CS a proto je dostupný reklamní prostor pro všechny ostatní v plánu použité CS vždy maximální, tedy dle chování respondentů každé jednotlivé CS. Pokud bychom např. plánovali na CS Ženy se 100% cílením, vyjde dostupný prostor pro CS Muži nulový, ale pokud by bylo cílení na ženy 0% bude dostupný prostor pro CS Muži odpovídat sledovanosti daného webu muži.
Zpřehlednění Editoru nákupních podmínek
V Editoru nákupních podmínek byla záložka Bundle posunuta za CPP a pro stanice se nezobrazuje.
“Kids bloky” i na jednotlivých TV stanicích
Nově je možné v Detailním plánu odlišit “Kids bloky” od běžných reklamních bloků i na jednotlivých TV stanicích.
Změna zobrazování ovládacích prvků tlačítek aplikace
Bylo vylepšeno zobrazování ovládacích prvků tlačítek aplikace na malých monitorech/při nízkém rozlišení.
Při importu plánu z Excelu se řadí čísla smluv abecedně podle názvu
Nově se v Detailním plánu při importu plánu z Excelu řadí čísla smluv abecedně podle názvu.
Zvýraznění shluků s vybranými řádky (bloky) plánu
V Detailním plánu se nově zvýrazní shluky s vybranými řádky (bloky) plánu.
Jednodušší roztahování okna
Do pravého dolního rohu aplikace byl přidán prvek pro úpravu velikosti okna. Nyní již není problém chytit roh okna a změnit velikost aplikace dele potřeby.