Verze 1.0.5945

23.07.2018

Starší Novější

Reach pro jednotlivé mediatypy

Ve Strategickém plánu byly do tabulky efektivního reache přidány řádky pro jednotlivé mediatypy. Pokud plán obsahuje zároveň televizní stanice a jiná média, zobrazí se i inkrementy k TV. Všechny tyto hodnoty se vztahují pouze k hlavní cílové skupině.

Reach ve strategickém planu

Nápověda v nastavení duplicit Detailního plánu

Do podmínek detailního plánu, konkrétně do nastavení duplicit byly přidány tooltipy popisující jak jednotlivé prvky fungují.

Tooltipy k duplicite

Mřížka v grafu reachových kombinací

Pro lepší orientaci byla do grafu reachových křivek kombinací přidána mřížka.

Mrizka kombinaci

Výchozí hodnoty pro reachové křivky kombinací při optimalizaci na Cenu.

Byly upraveny defaultní hodnoty pro optimalizaci na Cenu tak, aby více odpovídaly výchozím hodnotám TRP a GRP. Nyní jsou Reachové křivky kombinací s požadavkem na Cenu nastaveny na maximum 10 milionů a krok 500 tisíc.