Verze 1.0.5945
23.07.2018
Starší NovějšíSeznam změn:
Reach pro jednotlivé mediatypy
Ve Strategickém plánu byly do tabulky efektivního reache přidány řádky pro jednotlivé mediatypy. Pokud plán obsahuje zároveň televizní stanice a jiná média, zobrazí se i inkrementy k TV. Všechny tyto hodnoty se vztahují pouze k hlavní cílové skupině.
Nápověda v nastavení duplicit Detailního plánu
Do podmínek detailního plánu, konkrétně do nastavení duplicit byly přidány tooltipy popisující jak jednotlivé prvky fungují.
Mřížka v grafu reachových kombinací
Pro lepší orientaci byla do grafu reachových křivek kombinací přidána mřížka.
Výchozí hodnoty pro reachové křivky kombinací při optimalizaci na Cenu.
Byly upraveny defaultní hodnoty pro optimalizaci na Cenu tak, aby více odpovídaly výchozím hodnotám TRP a GRP. Nyní jsou Reachové křivky kombinací s požadavkem na Cenu nastaveny na maximum 10 milionů a krok 500 tisíc.