Verze 1.1.144

12.03.2020

Starší Novější

Bundle - Detailní plán

V Prioritách Detailního plánu je nově možné nastavit si uživatelský “Bundle” pro skupiny médií, které jsme použili v plánu. Zobrazuje se výchozí hodnota a uživatelská hodnota, kterou můžeme upravit, ale vždy musí být součet 100%. Také je zde možnost bundle úplně vypnout pomocí zaškrtáváčku.

Subweb - nákupní podmínky

Nově máme možnost v nákupních podmínkách definovat cenu pro jednotlivé subweby (podweby), které patří pod nějaký topweb.

Webpack/internet - rozdělené zobrazení

Webpacky, neboli skupiny (obsahové, žánrové, nákupní) webových stránek se nově zobrazují odděleně od mediatypu internet v nákupních podmínkách i editoru částí dnů.

Reachové křivky - Nezobrazení

Pokud dojde k tomu, že není možné zobrazit žádnou z nastavených reachových křivek z důvodu omezení zadanými kritérii, tak je o tom uživatel informován hláškou a nedojde k přechodu na okno grafu reachových křivek. K tomuto může dojít, pokud si uživatel nastaví příliš omezující kritéria.