Verze 1.1.144
12.03.2020
Starší NovějšíBundle - Detailní plán
V Prioritách Detailního plánu je nově možné nastavit si uživatelský “Bundle” pro skupiny médií, které jsme použili v plánu. Zobrazuje se výchozí hodnota a uživatelská hodnota, kterou můžeme upravit, ale vždy musí být součet 100%. Také je zde možnost bundle úplně vypnout pomocí zaškrtáváčku.
Subweb - nákupní podmínky
Nově máme možnost v nákupních podmínkách definovat cenu pro jednotlivé subweby (podweby), které patří pod nějaký topweb.
Webpack/internet - rozdělené zobrazení
Webpacky, neboli skupiny (obsahové, žánrové, nákupní) webových stránek se nově zobrazují odděleně od mediatypu internet v nákupních podmínkách i editoru částí dnů.
Reachové křivky - Nezobrazení
Pokud dojde k tomu, že není možné zobrazit žádnou z nastavených reachových křivek z důvodu omezení zadanými kritérii, tak je o tom uživatel informován hláškou a nedojde k přechodu na okno grafu reachových křivek. K tomuto může dojít, pokud si uživatel nastaví příliš omezující kritéria.