Verze 1.1.216
18.11.2020
Starší NovějšíRK - nové ukazatele “Reach”, “Kumulativní reach” a “CPRP”
V Souhrnném okně reachových křivek je nově možné zobrazit ukazatele:
- Reach
- Kumulativní reach
- CPRP (Cost per reach point)
Zobrazení těchto ukazatelů nastavíme v “Nastavení souhrnu”.
RK - vícenásobný výběr v souhrnu
Nově je možné v reachových křivkách a plochách vybrat více buněk současně (CTRL nebo Shift + levé tlačítko myši). Rovněž takto můžeme vybrat v grafu jednotlivé body křivky. V souhrnu se nám jednotlivé vybrané položky zobrazí v záložkách vedle sebe, nebo při alternativním seskupení pod sebou v jedné záložce.
RK - zobrazení křivek grafu
Pokud v definici křivek vybereme možnost rozdělení po mediatypech, tak se v grafu zobrazí tlačítko “Zobrazit výchozí”, které zobrazí křivky pouze pro výchozí EfR.
RK - podbarvení nadpisu optimalizovaných křivek
Pro zvýšení přehlednosti nově není zvýrazněn nadpis EfR u optimalizovaných křivek, ale pozadí nadpisu EfR.
Nákupní podmínky - Nahradit hodnotami ze schránky
V nákupních podmínkách bylo přidáno tlačítko “Nahradit hodnotami ze schránky”. Po zkopírování hodnot pomocí Ctrl + C, můžeme vložit kopírované hodnoty do tabulky “Cena”. Vložené řádky nahradí veškerý obsah. Při kopírování musí odpovídat počet sloupců (nikoliv řádků) v tabulce, do které vkládáme.
Ostatní novinky
- Změna názvu tlačítka - lokální předvolby v Detailním plánu byly přejmenovány na Hromadnou úpravu. Jejich funkce byly zachovány.
- Změna názvu ukazatele - nově byl v Detailním plánu přejmenován ukazatel "Pozice" na "Blok pozice".
- Reachové plochy - v ploše požadavku byla přidána mezera mezi tisíci v hodnotě požadavku pro zpřehlednění vysokých hodnot. Např. 1000 je nově zobrazeno jako 1 000.
- Při přepínání v záložkách období reachových křivek je nově uživatel vždy vrácen na naposledy zobrazené datum v daném kalendáři. Doposud to bylo na poslední pozici v kalendáři
- Postanalýza - úprava přiřazování částí dne a cen k blokům. Pokud není blok v uživatelem vybraných daypartech, přiřadí se bloku část dne podle začátku spotu. K tomuto může dojít v případě, že TV nedodá kód bloku.