Verze 1.1.247
03.02.2021
Starší NovějšíSP,DP,PA,CMPA - přidání export a import Pohledu
Nově lze v okně Ukazatelů importovat a exportovat Pohledy. Exportované pohledy se ukládají do xml souboru, který lze snadno sdílet.
PA - filtrování podle kódovníku
V okně Ukazatele lze nově filtrovat výstup podle kódovníku. Pokud zaškrtneme Filtrovat dle kódovníku a vybereme si přednastavený kódovník, na výstupu se nám zobrazí pouze řádky, které jsou překódovány.
RK - Funkce TV inhome (pouze adMeter data)
Funkce TV inhome umožňuje uživateli nastavit, aby byla do výpočtů zahrnuta pouze sledovanost v domácnosti. Jedná se o zahrnutí (resp. ne-zahrnutí) sledovanosti mimo domov, jak z pohledu výpočtu samotného reache, tak ratingů, a tudíž i nákupního prostoru. U výpočtu reache na dané hladině GRPů/TRPů/ceny tedy obecně nemusí platit, že dosažený reach při započítaní sledovaností mimo domov je nezbytně vyšší, než při výpočtu pouze TV inhome. Toto chování je vysvětleno tím, že při výpočtu TV inhome je možné nakoupit za stejnou cenu více bloků, protože každý z bloků má obecně nižší počet GRPů.
Smyslem této funkce je jednak umožnit uživatelům plánovat TV crossmediální kampaně s využitím pouze dostupného reklamního prostoru inhome (podobně jako v tradičních měnových výzkumech), jednak vidět přírůstek zásahu kampaně se započtením reklamního prostoru TV outofhome.
Bez ohledu na případ, zda je či není na daném trhu outofhome prostor oficiálně obchodován, pro efektivní využití celého reálného výkonu TV kampaní i pro správné rozložení investic do dalších mediatypů užitých v plánu crossmediálních kampaní doporučujeme uživatelům plánovat TV kampaně včetně outofhome prostoru.
Ostatní
- PA - oprava exportu do Excelu při použití duplicitního sloupce z Kódovníků
- DP - oprava importu sponzoringů pro různé formáty datumů
- Všeobecné přejmenování popisku „TV doma“ na „TV inhome“