Verze 1.0.6015
03.12.2018
Starší NovějšíCapping
Do Reachových křivek a Strategického plánu byl přidán mechanismus Capping. Ten umožňuje nastavit jednotlivým webům maximální počet zásahů na jednoho uživatele během plánovaného období. Ve výsledku by tedy měl každý uživatel viděl reklamu na určitém webu maximálně tolikrát, kolik je jeho capping.
Drag & Drop a kopírování v prioritách
V prioritách Reachových křivek, Strategického a Detailního plánu je nyní možné rychleji editovat (pomocí Enter), přesunovat a kopírovat (s CTRL) hodnoty mezi tabulkami priorit. Navíc je možné hodnoty kopírovat a vkládat z excelu a to buď jednotlivě, nebo i do více políček najednou.
Hardwarové požadavky
Do záložky O aplikaci byly přidány minimální a doporučené hardwarové požadavky pro užívání aplikace Fenix.
Sjednocení nastevení hostů a timeshiftu
Z nákupních podmínek jednotlivých médií byly odebrány záložky pro nastavení výpočtu Timeshiftu a sledovanosti hostů. Nyní je lze nastavovat pouze v nastavení výpočtu jednotlivých fází.
Zrychlení výběru bloků v detailním plánu
V Detailním plánu jsme zrychlili ruční výběr a odznačení velkého množství bloků.
Optimalizace a nastavení duplicit
Validace optimalizace v Detailním plánu nově bere v potaz i nastavení pokročilých podmínek - duplicity na pořad a den v týdnu. Tedy pokud jsou tyto podmínky příliš omezující Optimalizace nás informuje o tom, že plán nelze zoptimalizovat.
Spočtení analýzy s vynecháním neplatných médií.
Nově je v Kiwi možné spočítat i analýzu, která obsahuje neplatná média, pokud jsou média spojena výrazem OR (nebo). Uživateli se zobrazí platnosti neplatných médií a dotaz, zda chce analýzu spočítat bez nich.