Cloud Verze 2.0.110
27.03.2023
Starší NovějšíSeznam změn:
adMeter - nový výpočetní model pro internet
11.4.2024 změna výpočtu On-target cílení pro subweby a vícedenní kampaně. Byly provedeny další opravy a vylepšení internetového modelu
25.1.2024 proběhla úprava příslušnosti respondentů do cílových skupin
Byl implementován nový matematický model pro přesnější výpočet zásahu internetových médií, který přidává nové parametry a umožňuje uživateli více možností konfigurace.
Po otevření projektu (.fnx) obsahujícího internetová média, vytvořeného před implementací nového internetového modelu je uživatel vyzván k přepočtení plánu, aby se mu správně zobrazily výstupy. Změna údajů na výstupu nepřepočteného plánu může zobrazit neočekávané výsledky.
Zadání:
- parametr Video koeficient byl nahrazen parametrem Completion rate, kterým uživatel může snížit zásah respondentů, ale neomezovat dostupný prostor. Může nabývat hodnot mezi 0-1
- parametr Behaviorál byl přejmenován na On-target, který má u internetových médií nově možnost vyplnit CS, pomocí rychlého výrazu (např. M20-40), pro jednotlivý řádek, a tím cílit přímo na takto vybranou CS
- parametr Capping má nově i Reset period, ve které si uživatel může nastavit, po kolika dnech se má Capping resetovat. Když máme např. 6denní kampaň, capping nastaven na 2 a 3denní reset period, tak jeden člověk může být zasažený maximálně 3x2, tedy 6x
- RK - nově jdou počítat křivky obsahující on-target nebo capping v kombinaci s více CS
Výstup:
- byly přidány nové ukazatele - Imprese on-target a Completion rate
Ostatní
- RK - Tabulka - oprava označení vykoupeného prostoru
- DP - oprava pádu aplikace při použití funkce Uložit jako...