Verze 1.1.233
07.01.2021
Starší NovějšíSeznam změn:
Nastavení podmínek - Reklamný blok, Sponzoring
Nově si nyní uživatel na SVK PEM datech může filtrovat v nastavení podmínek Reklamný blok a Sponzoring.
Ostatní
- RK - oprava fixované ceny při přidání nákupní části dne
- RK - při výpočtu reachových křivek s médii, která mají fixní cenu, byl opraven výpočet ceny při rozdílné délce plánovaného a zdrojového období
- RK - pokud máme reachové křivky pouze z vedlejších (ostatních) cílových skupin, nelze vytvořit z reachových křivek strategický plán. Při pokusu o jeho vytvoření se objeví upozornění.
- DP - oprava exportu do Excelu v detailním plánu při použití nastavení podmínek času bloku
- DP - při vytváření nové šablony v importu spotlistů, jsou automaticky vybrány všechny stopáže
- PA - přejmenování ukazatele "Názov pásky" na "Názov spotu" (platí pro slovenský Fénix)
- CMPA - při přenosu z crossmediální postanalýzy do strategického plánu se složené weby a webpacky nerozpadnou na jednotlivé weby