Verze 1.1.197
03.09.2020
Starší NovějšíSeznam změn:
CMPA a Poastanalýza - ukazatele pro více cílových skupin
V Postanalýze a Crossmediální postanalýze máme možnost spočíst vybrané ukazatele pro více cílových skupin. Hodnoty pro další cílové skupiny se zobrazí v tabulce efektivního reache a v grafu efektivního reache. Máme možnost mezi jednotlivými cílovými skupinami přepínat i v Souhrnu. Dále je možné v CMPA cílovou skupinu přepnout v grafech Efektivní reach mediatypů a Efektivní reach médií a tabulkách reache mediatypů a reache médií.
Nákupní cílová skupina - možnost nastavení u rádií, internetu, tisku
U netelevizních médií je nově možné libovolně nastavit nákupní cílovou skupinu.
Sleva ceny - přejmenování ukazatele Koef. cena
Koeficient cena byl přejmenován na Sleva ceny a je nově uváděn v procentech. Původní koeficient ceny 0,75 je totéž co nově 25% sleva ceny.