Cloud Verze 2.0.375
16.10.1999
NovějšíSeznam změn:
PR - zobrazení denního reache médií
Byla přidána nová funkce zobrazení denního reache a afinity denního reache médií pro hlavní cílovou skupinu v Editoru částí dnů.
Výpočet reache ovlivňuje:
- zdrojové období
- hlavní a afinitní cílová skupina
- nastavení reache
- první vysílání pro dané datum na záložce Ceny v nákupních podmínkách
PR - Fee v nákupních podmínkách
V nákupních podmínkách si uživatel může nově nastavit procentuální hodnotu Fee, která se aplikuje na všechna média konkrétní sady nákupních podmínek. Po spočtení se hodnota automaticky zobrazí v ukazateli Fee na výstupu u všech médií.
PR - export 0 namísto prázdných hodnot
V okně Nastavení exportu do Excelu si uživatel může nově vybrat, jestli se prázdné hodnoty u slev a příplatků budou v Excelu zobrazovat jako nuly namísto prázdných hodnot.
PR - Překryvné skupiny a média
Nově lze vkládat do plánu rádií skupiny médií, které obsahují totožná média, části dne i vysílání (formát). Média, která se v plánu vyskytují vícekrát, mají nezávislé reklamní události.
Ostatní
- Vylepšení exportu do Excelu - přidání oddělovačů tisíců
- PR - export do Excelu - podbarvení víkendu u ukazatele Kalendář a popisky u skupin sloupců tučně
- PR - přidána možnost přepnout formát dne v Kalendáři do standardního data
- PR - freespoty jsou nově označeny v Kalendáři odlišnou barvou
- PR - pole pro výběr seskupení událostí v okně Ukazatele se přesunulo na pravou stranu